15 July 2006

好人?

在ooby口水日子那看到的﹐自己也去玩玩了一下﹐
我有25張﹐但...
又如何﹐
我是好人嗎?
如果是的話﹐
我不會傷害他們..



你是好人嗎?

3 Comments:

At 6:08 pm, Blogger Wooby 无比(膏) said...

你都有 25 張那麼多,
算了,我輸到徹底。

不過至少你在我心中是好人,
因為你都沒有傷害過我,呵呵~

 
At 8:00 am, Blogger 阿河 said...

这不准...
你才两张..
明明你是好人...

 
At 7:24 am, Anonymous Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 

Post a Comment

<< Home

Layo & Bushwacka! - Sunshine In Ipanama .mp3
Found at bee mp3 search engine